to Saturday, October 7, 2017 9:00 PM
Codelearn
Other
Carrer de Gràcia, 106, 08201 Sabadell, Barcelona, Espanya
Codelearn és l'escola pionera a Catalunya en l'ensenyament de la programació i el pensament computacional. Som professors i treballadors de la indústria de la informàtica amb ganes de canviar i millorar l'educació que, conscients de la importància que tindran per al futur dels nostres fills aquestes habilitats, hem treballat durant els últims tres anys en un mètode innovador i en una plataforma de treball pròpia perquè nens i joves puguin aprendre d'una manera divertida i efectiva. Veniu a conèixer el nostre mètode de dilluns a divendres de 16:30h a 20:30h.
-
Pre-primary education
Primary school
Secondary school
-
Basic programming concepts
Mobile app development
Software development
Robotics
Hardware
Visual/Block programming
Game design
3D printing
Longitude: 2.105463
Latitude: 41.549778
Geoposition: 41.5497776,2.105463200000031
Nearby upcoming activities:

Electrònica Digital
En el grado medio de Instalaciones de Telecomunicacions i en el grado superior de sistemas e instalaciones de telecomunicaciones, los alumno aprenden a programar en diversos lenguajes y dispositivos.
.png)
Coding and robotics
During Code Week, students at Salvador Sanromà School, from preschool (3-year-olds) to 6th grade, will either be introduced to or continue learning programming languages through platforms such as OctoStudio, Code, and Scratch. They will also explore new robotics tools provided by the Next Generation program, including Tale-Bots, Code&Go, Blue-Bots, Dash, LEGO Essential, and LEGO Prime. This activity aims to enhance their computational thinking and coding skills in a fun and engaging way.

Robòtica
En nuestra escuela se ha organizado la robòtica de forma vertical uy cooperativa.
Educacion infantil trabajan diferentes actividades cooperativas y manipulativas a través del juego con Bee Bots.
Los cursos de 1º y 2º hacen 1,30h de robòtica con el Code.org y el Tale bot Pro.
Cicle medio utilizan el Codey Rocky y Scratch Jr para programar des de el pensamiento computacional.
Finalmente 5º y 6º hacen el taller de Lego Spike a través de retos manipulativos con un proyecto audiovisual final.