Flash mob Ode to Code

Flash mob Ode to Code

From Saturday, October 5, 2019 8:30 AM
to Friday, October 18, 2019 9:00 AM

Sechi Adele Scuola Primaria Santu Nigola Secondo Circolo Selargius CA

Open in-person activity

Viale Leonardo da Vinci, 09047, Selargius, Cagliari, ITA

I 200 alunni della Scuola Primaria Santu Nigola Secondo Circolo Selargius aprono e chiudono le attivià della CodeWeek con un flash mob sulle note di Ode to Code

    Primary school
    Art and creativity Motivation and awareness raising Promoting diversity

Longitude: 9.174935
Latitude: 39.261038
Geoposition: 39.26103750000001,9.174935250000011

Nearby upcoming activities:

LE AVVENTURE DELLO SCOIATTOLO REMO
Fri, Oct 25, 2024 4:35 PM

Attività prevista per le classi 1 A e 1  B  della scuola primaria di Arbus. E' arrivato l' autunno lo scoiattolo Remo è alle prese con la raccolta delle provviste. Il bosco è pieno di  sorprese e di pericoli. Gli alunni, attraverso l'uso di una griglia che rappresenterà il bosco e di comandi direzionali, programmeranno il percorso di Remo aiutando lo scoiattolo a portare le provviste nella tana.

Coding in Wonderland
Sat, Nov 23, 2024 11:44 PM

Pixel art 

Neuro Biomarkers and Biosignatures Conference
Mon, Jun 9, 2025 9:00 AM

We are excited to invite you to the Neuro Biomarkers and Biosignatures (NBB) Conference 2025, taking place from June 9-10, 2025, in the historic city of Rome, Italy. This hybrid event will offer both in-person and virtual participation options, making it accessible to a global audience.

Join leading researchers, clinicians, and industry experts as we explore the latest advancements in neuro biomarkers and biosignatures. This conference promises to be a pivotal platform for discussing cutting-edge research, innovative technologies, and emerging trends in the field.

Event Highlights:
Dates: June 9-10, 2025
Location: Rome, Italy (Hybrid Event)
Format: In-person and Virtual Sessions
Topics: Neuro biomarkers, biosignatures, neurotechnology, clinical applications, and more.